Dobry szampon do 10 zł ! Alterra szampon nadający włosom połysk

Dziś będzie o szamponie do którego wracam co jakiś czas. Pierwszy raz trafił w moje ręce całkowicie przypadkowo. Potrzebowałam jakiegoś szamponu a ten był właśnie na promocji i miał dość ciekawy skład. Jego cena wynosiła  5,99zł(cena regularna 9,99zł)


Szampon nadający włosom połysk MORELA BIO&PSZENICA. Szampon skierowany jest do włosów matowych i łamliwych.  Produkt dobrze się pieni, łatwo się zmywa,  delikatnie nabłyszcza włosy. Konsystencja  szamponu jest dość gęsta i bezbarwna.  Ma przyjemy świeży zapach, który niestety nie utrzymuje się na włosach po umyciu
Szampon zawarty jest w wygodnym plastikowym opakowaniu.  Nie jest duży bo to tylko 200ml. Szampony Alterra dostępne są w sieci drogerii Rossmann.   

Skład



Myślę, że to produkt który warto przetestować. Sprawdzi się nie tylko u posiadaczek włosów suchych i łamliwych. Świetnie nadaje się do codziennego mycia włosów.
Moim zdaniem szampon ten nie sprawdzi się u posiadaczek przetłuszczającej się skóry głowy, według mnie przyśpiesza przetłuszczanie się skóry głowy.
Jestem ciekawa czy znacie szampony Alterry ? Który jest waszym ulubionym ?

8 komentarzy:

  1. Lubię te szampony, szczególnie ten z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dłuższego czasu (jakieś 2 lata ;)) mam zamiar wypróbować szampony Alterry ale jakoś zawsze znajduję coś innego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam teraz szampon alterry z migdałem i jojoba, ale nie polubiłam go - wysuszał mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam odżywkę z Alterry z granatem i totalnie mi się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze szamponów z tej marki nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym był zawsze szampon z granatem. tego nadającego połysk nie znałam. Może mi się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam wersje z bambusem i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mam mieszane uczucia co do szamponów z Alterry. Używałam kilku wersji i akurat ten najgorzej wpłynął na mój skalp. Inne też powodowały swędzenie, ale nie w takim stopniu jak morela i pszenica. Szkoda, bo efekty wizualne po wszystkich szamponach Alterry były zadowalające, a nawet bardziej - "wow". Włosy błyszczały, były sypkie i odbite od nasady. Jak widać nie można mieć wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń