3 ulubione maski do twarzy !

Pielęgnacją twarzy jakoś nigdy specjalnie się nie interesowałam. Używałam podstawowych kosmetyków. Nic poza tym. Od czasu kiedy miałam okazję odwiedzić Japońskie drogerie. Większą uwagę zaczęłam zwracać  na produkty do pielęgnacji twarzy. Dodatkowo po przeczytaniu książki „Sekrety urody Koreanek” jeszcze bardziej zainteresowałam się tematem pielęgnacji. Chętniej sięgam po naturalne kosmetyki. Dziś chcę Wam pokazać 3 moje ulubione maski do twarzy ! 



1. Maska Natural Mask White - Maska w płachcie, zdecydowanie mój faworyt. Maska została zakupiona w Japonii, w opakowaniu znajduje się 30 maseczek jednorazowych.  Opakowanie jest szczelne i  w żadnym stopniu nie wpływa na schnięcie maseczek.  Nic z tych rzeczy. Nawet pod koniec opakowania maski nadal były wilgotne i dobrze działały. Maski w  płachcie dobrze nawilżają skórę, pozostawiając ją odprężoną i odpowiednio nawilżoną. Zdecydowanie to ciekawa i opłacalna alternatywa dla maseczek w pojedynczych opakowaniach. 
Może widziałyście w drogeriach takie maski ?

2. Maseczka oczyszczająca do twarzy „cera tłusta i mieszana” Bania Agafii. (wersja niebieska)

W niebieskiej tubce znajduje się typowo glinkowy produkt. Maseczka ma delikatny zapach. Przyjemną do nakładania konsystencję. Jest dość gęsta, dzięki czemu nie mamy problemu z aplikowaniem maseczki.  Maska ma za zadanie pozostawiać naszą skórę oczyszczoną, wygładzoną i matową. Moim zdaniem z tym zadaniem radzi sobie bardzo dobrze.  Kolejną zaletą jest jej cena za opakowanie maseczki zapłacimy około 5-7 zł.  Maska jest bardzo wydajna i spokojnie starczy na długi okres czasu. Maska w swoim składzie ma glinkę niebieską, która polecana jest właśnie do pielęgnacji cery tłustej i z niedoskonałościami.

.

3. Maseczka witaminowa Łaźnia Agafii.  

To maseczka, która zaskoczyła mnie najbardziej.  Ma przyjemny, owocowy zapach, dość intensywny. Dobrze nawilża cerę i pozostawia ją miękką i odprężoną. Dodatkowym plusem maseczki jest fakt, że po nałożeniu jej na twarz występuje efekt lekkiego rozgrzania.

„Składniki aktywne, zawarte w masce, to m.in.:
soki poziomki, dzikiej maliny i jagody kamczatskiej – dzięki zawartości kwasów organicznych i witamin, mają działanie silnie nawilżające i odżywcze
olej organiczny dzikiej róży – dzięki zawartości witamin A i C, ma działanie tonizujące i ochronne dla skóry
olej rokitnika ałtajskiego - aktywizuje procesy regeneracji skóry.”

Maseczka ta tak samo jak poprzednia jest typowo naturalnym produktem z bogatym skaldem.
Cena maseczki to ok. 9-11 zł
Dostępna jest w sklepach internetowych z naturalnymi kosmetykami np tutaj , jest właśnie w promocji i stacjonarnie w sklepach z rosyjskimi kosmetykami czy drogeriach taki jak np. Drogeria Pigment w Krakowie.


Może znacie jakieś maski godne polecenia ?  Moim zdaniem dobra maseczka to idealny pomysł na wieczorny, jesienny relaks . Kubek gorącej herbaty z miodem i cytryną, dobra książka i relaksująca maseczka :) 

14 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o nich 😊 Ale po ostatnim spotkaniu blogerskim mam cały zapas więc będę testować 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam nigdy tych masek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię niebieską, a witaminową mam zamiar kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maski Babci Agafii zbierają coraz więcej pozytywnych opinii widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome masks! I never hear about them! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki Babci Agafii :) Tych masek akurat nie używałam, ale przy najbliższej okazji którąś
    kupię.
    +obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maseczki Babci Agafii tą wersje niebieską mam i lubię bardzo ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy ale bardzo mnie kuszą w dodatku cena bardzo niska!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maski babuszki są bardzo dobre ale niestety nie ekonomiczne ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this amazing post, love to try one of the product one day, thank you for sharing!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie używam dziegciowej. Dzisiaj będzie drugi raz. Ciekawe jak się sprawdzi po wykończeniu opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maseczki Babuszki Agafii i moją ulubienicą jest ta dziegciowa;) Miałam też tą niebieską i również całkiem fajna;)

    OdpowiedzUsuń