Biorę udział w akcji Mania Wcierania !

Bardzo lubię brać udział w takich wspólnych akacjach włosomaniaczek. Jak to mówią w grupie raźniej. Tak jak Wam wspominałam, jesienią i zimą stawiam na wzmocnienie włosów.  Tym bardziej ucieszyła mnie informacja o wspólnej akcji. Dodatkowo będę mieć motywację, żeby codziennie wcierać wybrany produkt. Akcja zaczyna się dzisiaj i trwać będzie do 28 grudnia.  O efektach opowiem na pewno pod koniec grudnia.  Akcja polega na codziennym wcieraniu wybranego przez siebie produktu i wykonaniu delikatnego masażu. 


Jeśli chcecie dołączyć do akcji. Koniecznie wpadnijcie na bloga Anwen klik ;)
źródło:anwen.pl


Ja do wcierania wybrałam Aktywne serum ziołowe na porost włosów, 7 ziół, witamina B5, drożdże piwne,papryczka chili. A Wy ?
Chętnie stosujecie wcierki? Jak z Waszą systematycznością?
M.

12 komentarzy:

  1. O, super! Przegapiłabym :) No to witaj Jantarze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wcieram , ale olejek łopianowy od Green Pharmacy :) hihi h http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nie znalazła bym czasu na takie wcieranie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem troszkę niesystematyczna niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ominęła mnie jakoś ta informacja ! A też chętnie wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna akcja :) Mi najwyraźniej umknęła, więc dzięki wielkie za info. Może też się skuszę? :) Tylko co tu wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też biorę udział! :) Nie mam wprawdzie własnego bloga, ale z chęcią podłączam się pod akcje blogerek, na szczęście z korzyścią dla włosów :) Jak sprawdza Ci się to serum? Ja kupiłam je tutaj http://kosmetykiorientu.pl/odzywki-do-wlosow/111-aktywne-serum-ziolowe-na-porost-wlosow-7-ziol-witamina-b5-drozdze-piwne-papryczka-chili.html i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. Efekty nie pojawiły się od razu, ale stopniowo, z dnia na dzień widzę, jak włosy są w coraz lepszej kondycji, coraz lepiej się układają i po prostu wyglądają. Mam też wrażenie, że odrobinę mniej wypadają i zdecydowanie mniej się rozdwajają, ale już mnie to strasznie męczyło – co chwyciłam włos, to rozdwojony ;( Mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona z efektów jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się u ciebie sprawdziło :) Mam nadzieję, że u mnie efekty będą podobne ;)

      Usuń
  8. U mnie to serum bardzo dobrze działało :)
    PS. Wysłałam Ci maila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) Mam nadzieję, że efekty będą świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcierki lubię, bardzo. Nie mam ogólnego problemu z ich wcieraniem - w ciągu miesiąca opuszczę może 2-3 dni bez wcierki ;)
    Aktywne serum u mnie fajnie się spisało. Pewnie kiedyś do niego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń