Oliwa z oliwek na włosy – tanie olejowanie

O oliwie z oliwek słyszał każdy. Ale czy każdy wie, że można ją stosować do pielęgnacji włosów. To jeden z najłatwiej dostępnych i najtańszych olejów. 


Oliwa z oliwek w swoim składzie bogata jest w witaminę A i E oraz nienasycone kwasy tłuszczowe. Dzięki czemu nazywana jest jednym z najzdrowszych olejów.

Jak się sprawdziła na moich kręconych włosach?

Oliwa z oliwek sprawdziła się na moich włosach bardzo dobrze. Wręcz byłam zaskoczona działaniem jakie zaobserwowałam po pierwszym użyciu.  Włosy były dobrze nawilżone, ładnie błyszczały a loczki były miękkie.  To zdecydowanie jeden z moich ulubionych olei. Nie miałam też problemu ze zmyciem oliwy, czego się obawiałam. Bez problemu zmyłam ją szamponem Ecolab pigwa. 

Na jakich włosach się sprawdzi?

Oliwa z oliwek sprawdzi się  u posiadaczek włosów suchych, zniszczonych, pozbawionych blasku.

Jak stosować oliwę z oliwek na włosy?

Oliwę z oliwek można stosować do olejowania na sucho i mokro na długości włosów. Można ją także aplikować na włosy jako serum. U mnie dobrze się sprawdziła nakładana na suche włosy. Nakładałam ją na długości włosów czasami na 40 minut czasami na całą noc w obu przypadkach sprawdziła się równie dobrze.

Gdzie można kupić oliwę z oliwek?

Oliwę z oliwek dostaniemy w każdym sklepie spożywczym. Dostępna jest w korzystnej cenie np. w Biedronce. Ceny wahają się od 10-35zł za 1L.

Jak przechowywać oliwę z oliwek ?

Oliwę z oliwek należy przechowywać w przyciemnianej butelce lub w ciemnym miejscu. Tak aby nie straciła swoich wartości.

Uważam, że to dobry pomysł na rozpoczęcie swojej przygody z olejowaniem włosów. Czasami nie warto wydawać fortuny na nieznany nam olej.  A okazuje się, że w zasięgu ręki mamy tak wartościowe i wielofunkcyjne produkty.

A Wy stosujecie oliwę z oliwek w swojej pielęgnacji włosów? Dajcie znać jak sprawdza się na waszych włosach.
M.

19 komentarzy:

  1. Jakos nie moge sie przełamać do olejowania oliwa z oliwek :) ale moze kiedys...:) poki co pod ręka mam babydream fur mama hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja nigdy nie miałam tego olejku Babydream :)

      Usuń
  2. oliwy jeszcze nie próbowałam na swoich włosach :) ale na razie muszę wykończyć te olejki co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto zacząć od oliwy bo jak nie sprawdzi się na włosach to można użyć jej np. do smażenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, to dobre rozwiązanie :)

      Usuń
  4. wstyd, ale nie olejowałam jeszcze oliwą z oliwek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją przygodę z olejowaniem rozpoczynałam od oliwy z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczęłam z oliwą! Muszę do niej wrócić, bo moje włosy bardzo ją lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu zacząć olejować włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałabym się, że taka oliwka zbyt obciązy moje włosy i je przetłuści ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować. Na początek na same końcówki :)

      Usuń
  9. Kiedy 2 lata temu spróbowałam jej na włosy spisała sie bardzo zle, ale minęło duzo czasu i zmenily sie potrzeby moich włosów wiec moze teraz spisze sie lepiej. A ze oliwę z oliwek mam w domu to w weekend wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię olejować włosy, ale oliwy z oliwek jeszcze nie próbowała. W tej chwili stosuję olej z nasion bawełny i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To był mój pierwszy olej do olejowania ever i prawdę mówiąc uratował mi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie oliwa z oliwek sprawdza się super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie się bardziej sprawdza olej lniany, ale też można go kupić w zwykłym spożywczym.

    OdpowiedzUsuń
  14. olejki do włosów stosuję, ale oliwy z oliwek nigdy nie nakładałam na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oliwa z oliwek to mój 1 olej jaki zaczęłam używać do włosów i bardzo go lubię;) U mnie fajnie dociąża włosy i nadaje elastyczność;) Masz rację, warto w 1 kolejności sprawdzić oleje z naszej kuchni:)
    I obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda kobieta powinna olejować włosy. Włosy stają się wówczas nawilżone, a także miłe w wyglądzie i dotyku. Oprócz oliwy z oliwek warto wypróbować olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń