Plan pielęgnacji na listopad !

Choć listopad już trwa, plan pielęgnacji jest nadal aktualny i lepiej późno niż wcale. Co planuje w listopadzie ? Jesteście ciekawi ? Listopad będzie miesiącem intensywnej pielęgnacji skupię się głównie na olejowaniu, wzmocnieniu włosów i szybszym przyroście. 




Oleje:

Do olejowania włosów w listopadzie planuję nadal używać oleju kokosowego, dodatkowo planuje zakup nowego olejku. Zastanawiam się nad olejem z awokado.  Może ktoś z Was zna ? Jestem ciekawa efektów tego olejku, pamiętam jak dobrze szampon Ecolab z awokado wpływał na moje włosy.
Mycie :

Do mycia w listopadzie planuję używać szamponu Ecolab pigwa oraz szamponu spa do włosów suchych, matowych i wrażliwej skóry głowy marki Organique.

Wzmocnienie: 

Do wzmocnienia używam i planuję nadal używać Aktywne serum ziołowe na porost włosów z Apteczki Babci Agafii 7 ziół, witamina B5, drożdże piwne, papryczka chili.  Używałam je już jakiś czas temu i dobrze ja wspominam. Dodatkowo planuję zdecydować się na suplementacje od wewnątrz. 

Ochrona:

Jak już wspominałam w poprzednich postach włosy jesienią i zimą wymagają odpowiedniej ochrony. W tym celu używam i używać będę Oleo-kremy, właśnie testuję wersję Pearl od L’biotica , które dobrze radzi sobie z zabezpieczaniem końcówek i wykończeniem fryzury.

Odżywianie:

W tym miesiącu do odżywiania ponownie używać będę maski Kallos Biotin, dodatkowo O'Herbal, odżywka do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu.  Z masek mam też w zapasie L`biotica, Biovax Caviar intensywnie regenerująca maseczka do włosów złote algi & kawior. Kolejną z masek jest maska z Maniewski-sklep  NOUNOU intensywnie odbudowująca maska do głębokiego odżywienia.
W listopadowym planie pielęgnacji pojawiło się kilka nowości min. oleo-kremy czy Kallos Biotin, ale nie zabrakło też sprawdzonych kosmetyków.  Mam nadzieję, że takie połączenie dobrze wpłynie na kondycje włosów, na pewno dam Wam o tym znać w listopadowej aktualizacji. Zapraszam Was też do obserwowania bloga już niedługo szykuję małą niespodziankę ;)

Jestem ciekawa jakie są Wasze plany na listopadową pielęgnacje?
M.


9 komentarzy:

  1. Ja póki co jeszcze nie mam konkretnych planów :)

    Ale pewnie to się zaniedługo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum Agafii bardzo dobrze sie u mnie sprawdziło, było mało bejbikow ale za to 3cm przyrostu zamiast standardowego 1,5cm :) Moj plan na listopad to przeczekanie az minę długość przy ktorej zawsze mam ochotę ściąć włosy o do ramion :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej kokosowy bardzo modny ostatnio, chyba trzeba zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej mi się spodobał. Tylko nie lubię kokosowego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet kokosowy zapach lubię, ale same oleje źle na moje włosy działają. za to też ostatnio zaczęłam te ampułki przeciwłupieżowe seboradinu używać i już widzę że fajnie działają na włosy, no i mają przyjemny zapach.

      Usuń
  5. Ja mam problemy z łupieżem i na pewno w listopadzie zamierzam kontynuować kurację z Seboradin ampułkami przeciwłupieżowymi. Na razie świetnie się spisują i myślę, że niedługo pozbędę się problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam używać kokosowego, ale rozjaśniłam włosy, a włosy rozjaśniane nie lubią się z tym olejem :(
    Koniecznie czekam na opinię kallosa Biotin, kupiłam sobie ostatnio algowego :)
    Kochana dodaje Cie do obserwowanych i wrocilam na bloga: www.xnevaeh.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej kokosowy uważam za najlepszy specyfik do włosów!
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń