Dyfuzor - co to jest i jak go używać ?

Dyfuzor co to takiego ?


Dyfuzor do włosów to nic innego jak jedna z wymiennych końcówek suszarki. Stosowana jest do suszenia włosów kręconych.  Na pierwszy rzut oka wygląda ma misę z wystającymi zębami. Im większy tym lepiej sprawdzi się na włosach.

U kogo sprawdzi się suszarka z dyfuzorem ?

Dyfuzor przeznaczony jest do suszenia włosów kręconych i falowanych. Przy jego użyciu nie tylko suszymy włosy ale nadajemy im kształt i ostateczny wygląd. Przy użyciu suszarki z dyfuzorem możemy wyciągnąć potencjał z falowanych i kręconych włosów.

Jak najlepiej używać dyfuzora ?

Przed wysuszeniem włosów dyfuzorem najlepiej zaaplikować na nie produkt do modelowania. U mnie dobrze sprawdza się żel klik. Delikatnie wgniatam go we wcześniej umyte i  odsączone z nadmiaru wody włosy. Dzielę je na partie i delikatnie wkładam je do misy dyfuzora. Takim sposobem lekko podsuszam włosy do ok 80%. Tak aby dalej podeschły same.  Jeśli chcę aby włosy zyskały większą objętość przechylam głowę do dołu i suszę jeszcze przez chwilę. Na koniec aplikuje odrobinę żelu lub olejek ochronny.


Jak sprawdza się u mnie suszenie włosów suszarką z dyfuzorem?

W ostatnim czasie dość często sięgam po suszarkę. A jeśli już sięgam to tylko tą z dyfuzorem. Już nie wyobrażam sobie suszenia włosów bez dyfuzora. Dokładnie pamiętam jak jeszcze niedawno nie przepadałam za suszeniem włosów. Moje włosy stawały się bezkształtne, z loczków robiły się fale i jeden wielki puch. Teraz nawet kiedy mam mało czasu i suszę włosy suszarką z dyfuzorem nie boje się, że fryzura będzie bez kształtu i napuszona. 

Używacie dyfuzora przy stylizacji włosów kręconych i fal ? 
M.

10 komentarzy:

  1. marzy mi się suszarka z dyfuzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że wiem co to jest, ale go nigdy nie stosowałam .
    Leżał gdzieś na boku zawsze hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie to i nigdy nie wiedziałam do czego to służy! Dobrze że trafiłam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami dyfuzora używałam na moich prostych włosach - szybciej się suszyły, były uniseione i fajnie ułożone ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam dyfuzr, jednak jakoś nie bardzo umiem z niego korzystać. Muszę popróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie już suszyć moich falo-loczków bez dyfuzora :) W ogóle ja nie znoszę mieć mokrych włosów i suszę tak już od dobrych 6 czy 7 lat hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja właśnie po Twoich postach zdecydowałam się na dyfuzor :) I jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  7. Mi się nie przyda; ) Mam proste włosy ;) W sumie nie interesowałam się nim nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower # 206 ♥

    https://teresaemme.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety włosy mam proste jak druty :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń