Dzień dla włosów ! – oczyszczanie i nawilżanie

Na blogu dawno nie pojawiała się NdW zazwyczaj było to spowodowane brakiem czasu. Dziś kiedy miałam chwilę, postanowiłam, że pokażę ją na blogu bo pamiętam, że kiedyś bardzo lubiłyście czytać te posty. Jednak z racji, że dziś jest sobota postanowiłam, że tą serię nazwę „Dniem dla włosów”. Mam nadzieję, że będę w stanie przygotowywać posty z tej serii regularnie raz na tydzień-dwa.


Dzisiejszy dzień dla włosów zaczęłam od nałożenia na lekko wilgotne włosy oleju z orzechów ziemnych. Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam okazji go nakładać. Jak się okazało sprawdził się całkiem nie źle. Do mycia użyłam szamponu Balea z figą, który już dobrze znam i lubię. Następnie na skórze głowy wykonałam delikatny peeling maską Planeta Organica  klik, przez chwilę wykonałam delikatny masaż, tak aby dokładnie oczyścić skórę głowy.  Tak jak zawsze trochę czasu zajęło mi aby zmyć drobinki tego peelingu. Na koniec nałożyłam na chwilę czarną maskę marokańską Planeta Organica klik na długości.  Po zmyciu maski dokładnie odsączyłam włosy z nadmiaru wody w bawełnianą koszulkę. Następnym krokiem było delikatnie ugniatanie fal i nałożenie odrobiny żelu z Isany klik.  Niestety zbrakło mi czasu  na naturalne wyschnięcie włosów i musiałam je troszkę podsuszyć. Kiedy włosy były już prawie suche ponownie delikatnie wgniotłam w nie odrobinę żelu.

A tak prezentują się włosy po całym dniu:


Jestem ciekawa czy Wy też robicie czasem taki „dzień dla włosów” ? 

12 komentarzy:

  1. Ja też robię dzień dla włosów, ale Ty masz świetne :) ! Ja z powodu choroby niestety wiele straciłam, ale co zrobić :( Buziaki :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też staram się robić takie Chwile dla Włosów, ale ostatnio trochę rzadko mi się to zdarza;p Twoja jak najbardziej udana, włoski wyglądają na miękkie i odżywione;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się co najmniej dwa razy w tygodniu robić taką porządną pielęgnację, jednak ostatnio przez to że dzień jest taki krótki i o 16 już jest ciemno, ciężko mi zrobić zdjęcia i dodać taki post :c Twoje włosy wyglądają bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje włosi ale na pewno musisz włożyć w nie dużo pracy żeby wyglądały tak jak teraz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasem funduję sobie taką bogatą pielęgnację, ale nie dałabym rady regularnie o tym pisać, bo zazwyczaj jest wciśnięta w kilka godzin wolnego :D Jestem wielką fanką Twojego koloru włosów, aż szkoda, że do mnie taki nie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. na bogato:) piękny kolor i loczęta;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się pokręciły :) Zaciekawił mnie ten żel do włosów, idę o nim poczytać :D

    OdpowiedzUsuń