Intensywnie odbudowująca maska - NOUNOU HAIR MASK

Dziś przyjrzę się masce marki Davines a dokładniej Nounou Hair Mask. Produkt przeznaczony jest do pielęgnacji włosów suchych, zniszczonych, poddawanych zabiegom takim jak farbowanie, rozjaśnianie czy prostowanie.  



Skład:
aqua, cetearyl alcohol, glycerin, behentrimonium chloride, cetrimonium chloride, cetyl alcohol, dimethicone, behenyl alcohol, benzotriazolyl dodecyl p-cresol, parfum/fragrance, benzyl alcohol, simmondsia chinensis seed oil/simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, olea europaea fruit oil/olea europaea (olive) fruit oil, amodimethicone, dicaprylyl ether, lauryl alcohol, disodium edta, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, sodium benzoate, citric acid, hydrogenated olive oil, tocopherol, solanum lycopersicum fruit extract/solanum lycopersicum (tomato) fruit extract, linalool, geraniol, limonene, ci 19140/yellow 5, ci 14700/red 4, ci 61570/green 5

Maska w swoim składzie ma składniki aktywne takie jak : „Ekstrakt z pomidorów Fiaschetto z Torre Guaceto - bogaty w węglowodany i proteiny, ma silne działanie odżywcze i przeciw utleniające w związku z obecnością witaminy C; jego ekstrakt uzyskiwany jest z miazgi pomidorowej i ma wybitnie energizujące i odżywcze właściwości”

Na jakich włosach sprawdzi się maska?

Maska  Nounou przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Moim zdaniem dobrze sprawdzi się nie tylko na zniszczonych zabiegami fryzjerskimi włosach ale także na włosach, które się puszą i kręcą.

Gdzie ją kupimy ? Opakowanie i cena:

Maskę możemy zakupić na stronie http://sklep.maniewski.pl/nounou-pak-250 Maska znajduje się w 250 ml opakowaniu, które jest bardzo wygodne. Spokojnie wyciągniemy odpowiednią ilość produktu. Pojemniczek wykonany jest z plastikowego ale bardzo trwałego materiału, wiec bez problemu możemy zabrać go ze sobą w podróż bez obaw, że nam się zbije. Za produkt ten zapłacimy 106zł. Jest to dość dużo ale moim zdaniem produkt jest warty swojej ceny ponieważ jest bardzo wydajny i gwarantuję, że nie sposób wykończyć tą maskę w 2 miesiące.

Jak ją stosować?

Producent zaleca stosować maskę na włosy lekko osuszone ręcznikiem i pozostawić ją na 5-10 minut. A następnie dokładnie spłukać. Uważam, że to kolejny plus, już po 5 minutach na włosach widać działanie maski. Ja jednak jestem zwolennikiem trzymania masek dłużej i pozostawiałam ja na włosach ma ok. 25 minut dla uzyskanie jeszcze lepszego efektu.


Moja opinia, jak maska sprawuję się na włosach kręconych ?

Maska dobrze nawilża, pozostawiając włosy miękkie i błyszczące. Nie miałam problemu z rozczesaniem włosów. Maska jest gęsta, dzięki czemu nie ma problemu z jej aplikacją, nie spływa z włosów.  Moim zdaniem, to świetny produkt kiedy nie mamy czasu na złożoną pielęgnację a chcemy aby nasze włosy wyglądały na odżywione i zadbane w ciągu kilku minut. Dodatkowo maska ma ładny delikatny zapcha, który utrzymuje się na włosach.

Słyszałyście o tej masce? A może ją stosowałyście? Ja bardzo się cieszę, że dzięki sklep.maniewski.pl miałam możliwość ją dla Was przetestować i napisać recenzję. Bo to produkt moim zdaniem godny uwagi i śmiało mogę go Wam polecić !
M.

22 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej maseczce chyba ;) Super, że ją polubiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam i przyznam szczerze, że sama od dłuższego czasu mam chrapkę na te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety cena pewnie skutecznie mię zniechęci do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie estyl.pl jest za 29zł 75ml, a czasami są dokupienia próbki za 3zł, polecam jednak spróbować bo dla mnie ta maska to geniusz:-)

      Usuń
    2. O super, dziękuję za informacje :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej masce, a wygląda na świetną. Może się skuszę jak wykończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o niej, ale ważne , że działa . Takie kosmetyki są cenione ;)
    Jak będę miała więcej czasu zajrzę na stronę sklepu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej masce nigdy .Idealna na moje suche włosy choć troszkę mnie ta cena odstrasza .Może kiedy się skuszę ;))

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Ci za promowanie marki davines, bo kosmetyki mają przegenialne, połączenie profesjonalnej wiedzy z naturalnymi składnikami, dziewczyny radzę poczytać o tych kosmetykach bo to cód miód;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale cena trochę za wysoka jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. CHętnie wypróbuje bo mam słabe włosy :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. skład nie powala jak dla mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę znam. Jednak - ceny póki co są dla mnie na tyle zaporowe, że już od dłuższego czasu nie mogę się szarpnąc na którykolwiek z oferowanych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam marki... szkoda, że ma edta ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie używałam maski, koniecznie muszę kiedyś spróbować bo wiele osób mi je poleca.
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena dla nie za wysoka, a skład też pozostawia wiele do życzenia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wygląda oryginalnie, no i ten ekstrakt z pomidorów Fiaschetto z Torre Guaceto... nie znałam wcześniej tej firmy :) Szkoda tylko, że tak dużo kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda cena jest dość wysoka. Ale maska jest bardzo wydajna :)

      Usuń