Szampon do włosów kręconych Sunsilk – HIT czy KIT

Szampon do włosów kręconych Sunsilk co-creations , trafił w moje ręce dość dawno bo jeszcze w wakacje. Kupiłam go będąc w Grecji.  Ponieważ produkty tej marki nie są już dostępne w Polsce. Tym bardziej chciałam go przetestować. Pamiętam, że kiedyś gdy były jeszcze dostępne. Z tej serii był bardzo fajny balsam do włosów. Jesteście ciekawi jak szampon sprawdził się na kręconych włosach?


Jak się okazało szampon poza pięknym owocowym zapachem nie wyróżnia się niczym szczególnym. Szampon dobrze mył skórę głowy i włosy, jednak pozostawiał je w dość słabym stanie. Na moje oko szampon ten był dla moich włosów za mocny. Bardzo plątał włosy, bez odżywki nie byłam w stanie ich rozczesać.  Włosy po jego regularnym używaniu były jakby po strączkowane.  Szampon dobrze się pieni, prawdopodobnie dzięki Disodium Laureth Sulfosuccinate w składzie. Produkt dość gęsty, o lekko białej barwie. Szampon jest w wygodnym, 250 ml opakowaniu. Nie ma problemu z wydobyciem produktu do samego końca.


Skład:



Moim zdaniem szampon ten nie nadaje się do dłuższego używania, jedynie do mycia raz na jakiś czas. Jest zdecydowanie za mocny dla moich włosów.  I nie nazwałabym go Hitem.
Stosowałyście produkty tej marki ? Jestem ciekawa jak się u Was sprawdziły ?
M.

6 komentarzy:

  1. Pamiętam produkty firmy Sunsilk! Kiedyś regularnie używałam ich szamponu w niebieskim opakowaniu. Szkoda, że je wycofali z Polski ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pamiętam ich kosmetyki, stosowałam szampon i jakieś mleczko ale nie pamiętam już efektów;) Czyli typowy silnie oczyszczający szampon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam proste jak drut włosy to i tak bym nie sięgnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. hm ciekawa jestem czy me kudełka by się lepiej falowały po nim:D

    OdpowiedzUsuń