Henna Khadi Jasny Blond –pierwsze farbowanie, wrażenia, efekty

Dlaczego zdecydowałam się na użycie Henny Khadi Jasny Blond ?

Tak jak pisałam wcześniej dziś będzie post poświęcony farbowaniu włosów Henną Khadi w kolorze Jasny Blond. Do tej pory malowałam swoje włosy zazwyczaj farbami drogeryjnymi takimi jak Garnier Color Sensation, Garnier Olia czy Syoss. Kilka razy zdarzyło mi się też malować włosy u fryzjera.  W końcu zdecydowałam się na farbowanie henną w kolorze jasny blond . Po tym jak wcześniej używałam bezbarwną Hennę Khadi. Byłam zadowolona z efektów na włosach. Stały się one pogrubione i błyszczące. W końcu sięgnęłam po Hennę w kolorze. Dlatego, że włosy po użyciu chemicznych farb nie były w zadowalającej mnie kondycji mimo odpowiedniej pielęgnacji.



Jak przygotowałam Hennę ? Ile trwało farbowanie włosów henną ?

Hennę przygotowałam zgodnie z instrukcją zamieszczoną w opakowaniu. Dokładnie wymieszałam proszek z przegotowaną wodą o odpowiedniej temperaturze 50 C, tak jak zaleca producent. Obawiałam się, uzyskania czerwonych tonów, przez zbyt wysoką temperaturę wody.  Przy nakładaniu Henny pomagała mi druga osoba, tak aby nałożyć mieszankę szybko i sprawnie. Obawiałam się, że cały proces malowania będzie czasochłonny. Nie trwało to dłużej niż farbowanie zwykłą farbą.  Hennę trzymałam na włosach około 30 minut. A następnie dokładnie zmyłam Hennę.

Efekty i wrażenia po pierwszym zastosowaniu Henny Khadi Jasny Blond 

Z pierwszego farbowania henną jestem zadowolona.  Chociaż włosy po pierwszym umyciu były dość przesuszone. Z pomocą przyszła oliwa z oliwek i maski nawilżające. Ciekawa byłam też tego jak henna wpłynie na skręt włosów. Słyszałam o takich przypadkach, że włosy przestawały się kręcić. W moim przypadku nie wystąpiło nic takiego wręcz przeciwnie włosy bardzo ładnie się kręcą i nie puszą. Moim zdaniem włosy stały się grubsze, jakby pokryte delikatną powłoką. Z uzyskanego koloru też jestem zadowolona, wyszedł naturalnie. Chociaż następnym razem zdecyduje się na Złoty Blond. Jedyne do czego mogę się przyczepić to pokrycie włosów na odroście. Włosy zyskały blask i lekkie zabarwienie. Jednak oczekiwałam mocniejszego pokrycia. Mam nadzieję, że wraz z kolejnym malowaniem efekt na odroście będzie bardziej widoczny.

A tak wyglądały po drugim umyciu :



Gdzie można kupić Hennę Khadi ?

Hennę można kupić na stronie producenta oraz stacjonarnie w sklepach z naturalnymi kosmetykami i w drogeriach typu Pigment w Krakowie. W opakowaniu razem z henną dostaniemy jednorazowy czepek i rękawiczki, które będą niezbędne przy aplikowaniu henny.

Czy zdecyduje się na farbowanie hennę ponownie ?

 Tak, zdecyduje się na ponowne użycie henny. I mam nadzieję, że kolejne użycia będą jeszcze bardziej udane. 

Jestem ciekawa jaka jest Wasza opinia o malowaniu włosów henną ?  Używałyście kiedyś henny ? 
M.

26 komentarzy:

  1. Kiedyś farbowałam henną jest o wiele zdrowszą wersją niż farba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbowałam włosy raz henną bezbarwną i super świetnych efektów nie było ale zostało mi jeszcze pół opakowania wiec pewnie niedługi wykorzystam. Jak zdecyduję się na zmianę koloru włosów to zapewne sięgnę po hennę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Henny jeszcze nie próbowałam. Kiedyś sięgałam po Garnier Olia. Niestety farba ta zmyła się z włosów nie pozostawiając po sobie żadnego śladu :(
    Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie genialnie się kręcą :) Ja porwałam się póki co wyłącznie na odrosty henną ciemny brąz, ale dobrze wiedzieć, że na długości też nie niweluje skrętu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię hennę i używam niezmiennie od 2014 roku ☺ u mnie czysta khadi red najczęściej ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również farbowałam włosy henną Khadi (jasny brąz) efekt był bardzo zadowalający. Dla mnie malutkim minusem był zapach produktu (taki trawiasty) utrzymywał się kilka dni, poza tym zasługuje na 5+.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nigdy nie farbowałam henną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak myślisz, jaki kolor wyjdzie jeśli pofarbuje henna w kolorze blond włosy ciemny blond? Czy pojaśnieją od tego?

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię markę Khadi, ale tej henny nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam ;) Ładnie u Ciebie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się za nia rozejrzeć! Ciekawe jak spisalaby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz piękny blond i bez henny <3

      Usuń
  12. Moja Mama od dłuższego czasu farbuję włosy henną i jest bardzo z niej zadowolona. Nie tylko zapewnia ładny, naturalny kolor, ale również sprawia, że włosy są w coraz lepszy stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy jeszcze nie używałam henny do włosów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja jeszcze nigdy nie stosowałam henny :D w summie to do niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio myślałam o zafarbowaniu włosów dokładnie tą henną, mój kolor to złoty blond, a zależy mi na delikatnym rozjaśnieniu włosów i nie jestem do końca pewna, czy uzyskałabym zamierzony efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :) Henna dodatkowo odżywi włosy :)

      Usuń
  16. Masz prześliczne włosy! :) Sama myślę nad kupnem Hanny z ciekawości, ale trochę boję się, ze jak użyję później farby fryzjerskiej to wyskoczy mi kolor-potworek na głowie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak trzeba uważać. Bo faktycznie używając farby fryzjerskiej po hennie możemy osiągnąć efekt niepożądany.

      Usuń
  17. Zaskakująca metoda farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Henna na codzień to dobry wybór. Stosuję henne od czterech lat. Nigdy nie wrócę do farb. Nigdy. A pozostałe kosmetyki tej firmy uratowały mi skórę. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię też ich olejki do twarzy :)

      Usuń
  19. Pięknie wyszły, mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń