Recenzja : Odżywka Garnier olejek arganowy i żurawina

Odżywki marki Garnier z serii Ultra Doux pewnie większość z Was już dobrze zna. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdziła się na moich włosach, czy jest warta swojej ceny i czy ma jakieś minusy zapraszam do dalszej lektury.


„Odkryj odżywkę Garnier Naturalna Pielęgnacja z żurawiną i olejkiem arganowym, stworzoną specjalnie aby pielęgnować i chronić Twoje farbowane włosy. Odżywka Garnier Naturalna Pielęgnacja z żurawiną i olejkiem arganowym zawiera olejek arganowy znany ze swoich właściwości odżywczych i żurawinę, która ma właściwości przeciwutleniające i ochronne. Kosmetyk ma kremową konsystencję, która nie obciąża włosów.” 

Skład:


Odżywka to dobry produkt do codziennego używania. Moim zdaniem dobrze sprawdzi się przy każdym rodzaju włosów. Nie tylko do włosów malowanych tak jak zaznacza producent. Odżywka ma gęstą i  przyjemną formułę, nie ma problemu z nałożeniem jej na włosy. Nie spływa z włosów. Odżywka ma ładny, delikatny zapach.  Nie obciąża włosów. Pozostawia włosy miękkie, po jej zastosowaniu nie ma problemu z rozczesywaniem włosów. Produkt ten jest zawarty  z 200 ml opakowaniu, nie ma problemu z wydobyciem produktu do końca. Do minusów zaliczyć mogę wydajność, uważam, że jest mało wydajna przez swoją gęstość. Nie zauważyłam też, żeby produkt wpływał na utrzymanie koloru włosów.

Mimo to uważam, że to dobra odżywka, porównałabym ją do odżywki z tej samej serii tylko Awokado i masło karite. Dobrze sprawdzi się do codziennego używania bez obciążenia włosów. Cena odżywki to około 9zł.

Jestem ciekawa czy znacie tą odżywkę ? Jakie są Wasze odczucia po jej użyciu ?
M.

10 komentarzy:

  1. Znam tę odżywkę. Bardzo dobrze spisuje się na moich włosach. Wydajność jednak jest kiepska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie odżywki Garniera się nie sprawdzają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a takiego Garniera nigdy nie widzia łam. Przypomniałaś mi, że dawno nie miałam AiK;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś za produktami Garniera do włosów nie bardzo przepadam :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji używać tej odżywki, nie farbuję włosów, więc zazwyczaj omijam tego typu produkty szerokim łukiem :) Kilka innych odżywek Garniera wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z odżywek Garnier Ultra Doux miałam tą żółtą z masłem karite. Pamiętam jak zaczynałam włosomaniactwo i był straszny bum na tę odżywkę, więc poleciałam po nią do SuperPharm :D właśnie wtedy przekonałam się że odżywki Garniera są okropne dla moich włosów :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej akurat nie miałam ale inna odżywka z tej firmy to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam i używam super się sprawdza :) OBSERWUJE!
    zapraszam i zachęcam do obserwacji ( ; www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ta Awokado i masło karite się nie sprawdziła, więc i ta mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń