Aktualizacja włosów- marzec + lekkie cięcie

Dziś przychodzę do Was z aktualizacją włosów w ostatnim miesiącu. W ostatnim czasie zdecydowałam się na lekkie podcięcie włosów. Skończyło się na utracie około 5-6 cm, z czego jestem bardzo zadowolona. I kusi mnie podcięcie o jeszcze kilka cm. Może tak long bob ?




A teraz od początku. Każda osoba, która posiada kręcone a nawet falowane włosy wie jak trudno znaleźć dobrego fryzjera do tego konkretnego rodzaju włosów. Który zna się na rzeczy. Włosy kręcone są całkiem inne niż proste przez co wymagają innej pielęgnacji ale także innego cięcia.  Od fryzjera oczekuję fryzury, która będzie układać się tak samo dobrze w domu jak w trakcie wizyty.
Na wizytę zapisałam się do Galerii Fryzur w Krakowie na ul. Pilotów 61. Trafiłam tak, dzięki poleceniu tego miejsca przez koleżankę z pracy.  Jak się okazało na Gruponie była dostępna zniżka i za cięcie z modelowanie zapłaciłam 39,99zł.

Dzięki podcięciu włosy nabrały nowego życia, zdecydowanie lepiej się układają. Skręt jest bardziej widoczny, szczególnie przy twarzy.  Z cięcia jestem zadowolona i nawiewno jeszcze tam wrócę.


W tym miesiącu pojawiło się u mnie kilka nowości w pielęgnacji. Min olejek jedwabny z Ecolab, który podbił moje serce już po pierwszym użyciu. Włosy były tak miękkie jak nigdy dotąd. Zapewne to też zasługa cięcia. A jako dodatek do masek ostatnio dodaje keratynę hydrolizowaną, która fajnie podkreśla loczki.


Zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu w poprzednim poście :)



Jeszcze tylko do juta możecie spróbować zgarnąć zestaw kosmetyków  Essence Ultime Omega Oil+ Repair Expert w skład zestawu wchodzi szampon i odżywka
Miłego dnia ! 
M.

8 komentarzy:

  1. Ale masz gęste te loczki :) Uwielbiam ten olejek ecolab, a wczoraj skusiłam się na wersję arganową, ciekawe, jak będzie działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobały mi się kręcone włosy :D paradoksalni mem oczywiście proste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy :) Zaciekawił mnie olejek z Ecolab, muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń