Balsam do wszystkich rodzajów włosów na bazie oliwy toskańskiej -PLANETA ORGANICA

Balsam do włosów o którym dziś napiszę Wam kilka słów to produkt  jak sugeruje producent  przeznaczony do każdego rodzaju włosów. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się na włosach rozjaśnianych, malowanych i suchych, które potrzebują szybkiej regeneracji. To jeden  z tych balsamów, który uratuje nasze włosy w krótkim czasie.  Dobrze sprawdzi się też włączony do codziennej pielęgnacji.



Skład: Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (organiczna oliwa z oliwek), Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Sorbus Aucuparia Flower Extract (ekstrakt pokrzywy bialej), Ribes Nigrum Seed Oil (olej z nasion czarnej porzeczki), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Aqua, Sorbic Acid

Balsam dobrze sprawdził się na moich włosach używany w codziennej pielęgnacji, szczególnie w dni kiedy nie miałam czasu na złożoną pielęgnacje. Po jego użyciu nie miałam problemu z rozczesywaniem włosów.  Włosy pozostawia miękkie w dotyku, nie obciążone a delikatnie dociążone. Ładnie podkreślał loczki i dobrze je odżywiał.

+ pozostawia włosy miękkie i gładkie
+ nie  obciąża
+ ładnie pachnie
+ dostępność, sklepy internetowe, drogerie, ja kupiłam w Drogerii Pigment w Krakowie za 14,99zł
+ skład
+ zapach

- mało wydajny, przy codziennym użytkowaniu 
- nie poręczne opakowanie, z którego ciężko wydobyć produkt 


Na balsam skusiłam się po tym jak oliwa z oliwek świetnie działała na moje włosy. Jak się okazało balsam okazał się dla moich włosów strzałem w 10 ! I na pewno sięgnę po niego jeszcze nie raz. Tak samo moje włosy bardzo lubię balsam tej marki rokitnikowy.
Znacie ten produkt ? Jestem ciekawa Waszych opinii ?
M.

9 komentarzy:

  1. Miałam go i stosowałam razem z szamponem z tej serii-niestety ten duet mocno obciążał moje włosy. Chyba jednak nie lubią się z oliwą:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym sprawdziła jakby spisała się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te naturalne szampony często są mało wydajne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie u mnie się nie spisał no :( Nie wiem, czy nie przez tak dużą ilość oliwy, nigdy za nią nie przepadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam i jestem ciekawa jakby się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jeden z szamponów Planeta organica.. miał śliczny zapach ale zrobił mi masakrę ze skóra głowy.. teraz mam pietra przed całą marką :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Chciałabym zaprosić Ciebie do Spisu Blogów Beauty. Jest to aktualna lista blogów o tematyce włosów, paznokci, makijażu, kosmetyków i mody.
    Dzięki tej liście blogerzy mogą łatwo i za darmo zareklamować swojego bloga, a potencjalnym czytelnikom łatwiej na niego trafić :)

    Więcej o liście możesz przeczytać tutaj:
    spisblogowbeauty.blogspot.com

    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Success will follow someone who is always very earnest and appreciative of the process
    obat psoriasis
    penyebab telat haid
    cara menghilangkan varises di kaki dan tangan

    OdpowiedzUsuń